Η επίλυση ενός προβλήματος δεν εξαρτάται άμεσα από τη διατύπωσή του
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Τα προβλήματα επιλύονται πάντα με τη βοήθεια υπολογιστή
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Η ακριβής πρόβλεψη των σεισμών είναι ανοικτό πρόβλημα
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Για να εκτελεστεί ένα πρόγραμμα από την Κ.Μ.Ε του υπολογιστή πρέπει πρώτα να μετατραπεί σε γλώσσα μηχανής
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Ο μεταφραστής βρίσκει τα λογικά λάθη ενός προγράμματος
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Ένα πρόβλημα μπορεί να λυθεί με παραπάνω από έναν αλγορίθμους
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Ο αλγόριθμος πρέπει κάποτε να τελειώνει
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Υπάρχουν πολλές διαφορετικές γλώσσες, για να προγραμματίσουμε έναν υπολογιστή
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Ο κάθε υπολογιστής έχει την δική του γλώσσα μηχανής
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Τα προγράμματα που μετατρέπουν τις οδηγίες μας σε 0 και 1 μπορούν να χωριστούν σε δύο κατηγορίες: στους διερμηνείς και τους
- ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΙΣ
- ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ
- ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΣ
Η εντολή "Ερώτηση" είναι μια εντολή
- ΕΙΣΟΔΟΥ
- ΕΞΟΔΟΥ
- ΕΙΣΟΔΟΥ-ΕΞΟΔΟΥ
Ποια από τα παρακάτω είναι χαρακτηριστικά των γλωσσών προγραμματισμού
Η Visual Basic, η Logo και η Pascal είναι γλώσσες μηχανής
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Η εντολή "Δείξε" είναι μία εντολή εξόδου
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Σε ποιό τμήμα κώδικα υπάρχει συντακτικό λάθος;
Οι εντολές της γλώσσας μηχανής αποτελούνται από :
- ΛΕΞΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
- ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
- ΔΥΑΔΙΚΑ ΨΗΦΙΑ (0 Η 1)
Ποιο γεωμετρικό σχήμα θα δημιουργούσε η εντολή: Επανάλαβε 5 [μπ 100 δε 72];
- ΕΞΑΓΩΝΟ
- ΠΕΝΤΑΓΩΝΟ
- ΤΡΙΓΩΝΟ
- ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ
Ποια από τις παρακάτω εντολές θα εμφάνιζε σε παράθυρο διαλόγου ένα μήνυμα;
- ΔΕΙΞΕ
- ΤΥΠΩΣΕ
- ΕΜΦΑΝΙΣΕ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ποια από τις παρακάτω ιδιότητες δεν είναι αναγκαία να ικανοποιεί ένας αλγόριθμος;
- ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΠΕΡΑΤΟΤΗΤΑ
- ΑΠΛΟΤΗΤΑ
Ποια είναι η σωστή σειρά εκτέλεσης ενός αλγορίθμου;
- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ > ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗΧΑΝΗΣ > ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΤΗΝ Κ.Μ.Ε
- ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΤΗΝ Κ.Μ.Ε. > ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗΧΑΝΗΣ
- ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ > ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗΧΑΝΗΣ > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΤΗΝ Κ.Μ.Ε
- ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ > ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ > ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΓΛΩΣΣΑ ΜΗΧΑΝΗΣ > ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΤΗΝ Κ.Μ.Ε
Ποια εντολή θα σχεδίαζε έναν κύκλο;
- ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 1 [ΜΠ 360 ΔΕ 360]
- ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 180 [ΜΠ 2 ΔΕ 2]
- ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 180 [ΜΠ 1 ΔΕ 1]
- ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 360 [ΜΠ 1 ΔΕ 1]
Ποια από τις παρακάτω εντολές θα έχει ως αποτέλεσμα το 20;
- ΔΕΙΞΕ (16 / 2) + 3 * 4
- ΔΕΙΞΕ 16 / (2 + 3) * 4
- ΔΕΙΞΕ 16 / (2 + 3) * 4
- ΔΕΙΞΕ 16 / 2 + 3 * 4
Ποιο από τα παρακάτω δεν είναι γλώσσα προγραμματισμού;
- VISUAL BASIC
- JAVA
- WINDOWS
- LOGO
Μια διαδικασία στο περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro μπορούμε να την καλέσουμε από
- ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ
- ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΡΤΕΛΩΝ
- ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
- ΚΕΝΤΡΟ ΕΝΤΟΛΩΝ
Μεταβλητή είναι μια θέση της μνήμης ROM στην οποία αποθηκεύουμε προσωρινά μια τιμή, για να τη χρησιμοποιήσουμε αργότερα
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Τι θα χρησιμοποιούσατε αν θέλατε να ζητήσετε απο τους 25 μαθητές του τμήματος σας, τον βαθμό που πήραν στο μάθημα της Πληροφορικής;
- ΔΟΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
- ΔΟΜΗ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ
- ΕΝΤΟΛΗ ΕΚΧΩΡΗΣΗΣ
- ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Προγραμματισμός καλείται:
- Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Η ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΝΟΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ
- Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Η εντολή "ΤΥΠΩΣΕ" εμφανίζει ένα μήνυμα στο κέντρο εντολών
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Η εντολή ΦΡ ή ΦΡΑΣΗ χρειάζεται πάντα στην εντολή ΔΕΙΞΕ
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ
Η εντολή ΚΑΝΕ χρησιμοποιήται για να δώσουμε τιμή σε μια μεταβλητή
- ΣΩΣΤΟ
- ΛΑΘΟΣ